9 Temmuz 2012 Pazartesi

İnatla Sırıtmak



Çocuksu bir tebessümü vardı
Hayatı umursamayan bir tavrı
Hayat belki onun için fazlasıyla ağırdı
Ama o, yine de hiçbir şeyi takmadı

Usulca gözleri kapandı
Bıraktı her şeyi
Güldü kahkahalarla
Ellerini açtı, uçurumdu önü ama
Mutluluktan takla attı inatla
Bir kelebeğin kanatlarında hayatı tattı
Ve yavaşça kendini bıraktı
Hayatın cefasına
Hayatın sefasına

Bazen katrelerine bulanmış bir hüzün yağmuru dolanıyor üzerimde
Hayat duruyor o an
Ben de kapatıyorum gözlerimi
Sırıtıyorum inatla

2 yorum:

  1. Kaşla göz arasında yeni blog açmışız bakıyorum.
    Fotoğraftaki çocuğun da bir akraban olduğunu düşündüm nedense -haklı sebeplerim olabilir - =)

    YanıtlaSil
  2. İki satırlık şeylerle doldurulmuş bir yer ama kendileri. ehehe.
    Bence o kahin güçlerinden. Bu gördüğün tatlılık abidesi benim kuzenim olur da. ehehe.

    YanıtlaSil