15 Temmuz 2012 Pazar

Yazmak


Sözcükleri bulutlara batırıp suda yüzdürmek gibi yazmak bazen
Kolluk takmadan, simide ihtiyaç duymadan, özgürce ve korkmadan
İçten gelen bir melodiyi tekneye koyup uzaklara ulaştırmak gibi yazmak bazen
İyi mi kötü mü olduğunu umursamadan, kimselere fikrini sormadan


Kulaklığını takıp, bulutların ardına dokunmak gibi yazmak bazen
Bulutlarda bir hayatı rezerve ettirmek gibi, kuşlar gibi uçmak ya da
Bilinmez bir yolculuğa gözkırpmak gibi yazmak bazen
Ya da, sadece "bazen" demekten bıkmış bir insan olmak falan


PİYIF.

16 yorum:

  1. ha haaaaa iyi olmuş bak şiire de bulaşmışsın bi de bakıyom pop şiirler de yazıyon ortaç filan.
    :)

    bi de bu şiör iyiydi ha.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Türkçe pop benden sorulur...... ahahaha. Her yere klavye atıyorum valla.
    Sevindim beğenmene.

    YanıtlaSil
  3. "İyi mi kötü mü olduğunu umursamadan, kimselere fikrini sormadan" işte yazmak budur!

    YanıtlaSil
  4. Dimi? İçinden geldiği gibi akıtmaktır kelimeleri yazmak.

    YanıtlaSil
  5. reklamdelisi.blogspot.com17 Ağustos 2012 00:27

    -Tebrikler Sairtripleri; ücretsiz reklam hakkı kazandınız.. Ücretsiz Site reklamı yapmak artık çok kolay. Yapmanız gereken sadece site adresinizi (reklamdelisi.blogspot.com) sitesine eklemek okadar.. Reklam, Sitenizin tanınması yolunda ilerlemesine hız katar. Reklam, sizin içeriklerinizle benzer yayın yapan diğer sitelerle rekabet gücünü arttırır.
    Vereceğeniz Reklamlarla diğer sitelere karşı, tanıtımınızı gören kişilerin hafızalarında direkt olarak yer edinmesini sağlar..
    reklamdelisi.blogspot.com'u takip edin..
    Not; Bu bildirim yalnızca içerikleri kaliteli bulunan, haber değeri taşıyan güncel bloglara gönderilir..

    YanıtlaSil
  6. Şans bana gülüyor, şair tripleri reklam sektörüne atılıyor desene spamcım. ahahahsdf.

    YanıtlaSil
  7. Şiirlerinde bazen kullanmayan şair büyük adamdır.Bunu birisi dedi mi bilmiyorum ama özellikle bütün ağır duygusal sentez şiirlerinde hep bazen vardır.Senin çoğu şiirinde de hemen gördüm :)) Eleştrisel baktım olaya dur bende bir şiir deniyim şurda hazır gelmişken.

    Bazenler açıyor sabahı,meğerler kapatıyor akşamları,
    Çoğunlukla kaçıyor uykuların,5'de yetiyor 10'da
    Genelde aynı oluyor telaşlar,
    Ya olmazsa dediklerin oluyor,ya tutarsa dediklerin yatıyor,
    Yaşım ermiş kemale,kimse demez bu hal ne,
    Değişiyor yaşamlar,bazenler avutuyor yine.
    Kısmetse diye başlıyorum,neyse diye kafamı sallıyorum.
    Sana gelemiyorum,kapılar kapalı,açarsamda ardında yoksun biliyorum
    Bu zorundalık işte şizofrenim.Olmadığını biliyorum aslında.

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldin, Toz efendi. Kendime şair diyemem bu arada, oooo, naptın? Adı üzerine "şiirsel saçmalıklar" bunlar. ehehe.
    Güzel denemeymiş, şiirsellik herkeste var zaten, önemli olan onu kullanabilmek..... -bunu da biri demedi, özlü söz de değil, ne bilemedim ben. ahaha.-

    YanıtlaSil
  9. Sınırlı kabiliyetlerden biriyim farkındayım :) Zaten eleştrisel yazmamdan anlaşılıyor ne kadar yetenekli olduğum.Eleştirel daha doğru bir tabir sanki.Şairiz ya ne var bunda.Şiir yazan herkes şairdir ama iyi mi kötü mü farklı olur tabi ki.Hadi seni kırmicam bi şiir daha patlatıcam bu gece içinden geldi.Hani o kadar da ısrar etmesen umrumda olmazdı :))

    ya 30 yıl önce açmasaydım o zarfı,
    Ya da 1 gün önce taşınsaydım mahalleden,
    1 gün erken yağsaydı kar,postacı zamanında yetişemeseydi,
    Vapura binerken düşseydi,belki de rüzgar uçursaydı,
    Peki ne değişirdi hayatımızda...
    Senli cümlelerim olmazdı,
    Olurdu da daha çok özlem,hasret olurdun benim için
    Ya da bi güzel söverdim evlendiğin adama,
    Benden ne fazlası var derdim.
    Hani ben sorumsuzdum ya hani ben çok ukalaydım ya
    O çok farklı sanki derdim kendi kendime..
    Bilmiyorum belki tekrar severdim.
    Belki yeniden yine hergün seni severdim.
    Tekrarlı permutasyonum olurdun belki de :)
    Rüya görmüyorum kusura bakma uykuya dalmak gerekiyor onun için,
    Seni rüyamda görüpte terler içinde uyanamazdım.
    Ama biliyorum hayatta en çok bana yakışırdın.
    Evet 30 sene önce o mektup olmasaydı.
    Nerden bilebilirdik biz olacağımızı....

    YanıtlaSil
  10. Bence sen kendinin farkında olmayan kabiliyetlerdensin, sınırın burada başlıyor. Kırmadığın için sağol. ahahahaa.
    Ayrıca, şiir yazmak benim 3 dakikada karaladığım şeyler kadar basit olamaz, o yüzden bunlar şiir de olamaz, şiirsel bir şeyler ama, ne bileyim özen ister şiir çünkü, yaşayacaksın onu, kelimelerin üzerine düşeceksin, sonra kalkıp onları akıtacaksın kağıda. Belki bir gün...

    YanıtlaSil
  11. Sende :)) Eskiden her film birşey anlatırdı.Öyle amaçlardı en azından filmlerden çıkarabileceğin sonuçlar olurdu yani :) Ama şimdi öyle filmler var ki hatta çok büyük bütçeli filmler sadece vurdu kırdı geçti :) Şimdi bir anlam ifade etmek zorunda değil yani onlar para için yapiyorlar üstelik sen bedava gişe başarısı beklemeden yapiyorsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir anlam kaygısı bulunduruyorum ama..... ahaha. Ayrıca, filmlerle iliskilendirerek ettiğin bu iltifatla sırıtarak yanak kası yaptım.

      Sil
    2. Yalnız şimdi fark ettim, "bulundurmuyorum" olacaktı o.

      Sil
  12. ilk dize bir önceki ismime atıfta bulunmuş resmen :) bu ismime de bir şiir beklerim o zaman :D
    Pıyif nedir arkadaş? Bana çağrıştırdığı bir ses efekti, tam olarak ne sesi tarif edemiyorum ses sanatçısı değilim nitekim ama pofuduk bir şeyin bir anda sönmesi gibi bir durum. Mesela kapkekin üzerindeki kremaya bir şeyler bastırsan ve dümdüz etsen bu ses çıkacakmış gibi hissediyorum ya da bu ses çıkmasa da o esnada pıyif desen herkes ne kadar yerli yerinde bir söz söylediğin için kafasıyla seni onaylayacakmısgibi. Gibi gibi...

    YanıtlaSil
  13. Kahinliğim yine kendini göstermiş zamanında. ahaha.
    Böyle rahatlama ifadesi gibi düşün. Misal; emeğinin karşılığına ulaşan bir çocuğun alnına biriken teri elinin tersiyle silerken etrafa yayılan rahatlama efekti PİYIF. Rahatlama efekti gibi. Dertler, jete bağlanıp uzaklara gönderiliyor gibi. Rahatlama işte. Evet evet.

    YanıtlaSil
  14. yen öfkeni dinle özünü
    yitirme son sözünü...
    yenilmek olmaz mucadelesiz yaşama
    yoldaki işaretler birbirine karışsada
    gidenlerle gelenler bilirim
    yol gösterir bereket dolu bulutlarım

    YanıtlaSil